موج- فرغ فرخزاد
 
هنر، شعر، طبیعت

 

 

تودر چشم من همچو موجی

خروشنده وسرکش وناشکیبا

که هر لحظه ات می کشاندبسوئی

نسیم هزار آرزوی فریبا


تو موجی

تو موجی ودریای حسرت مکانت

پریشان رنگین افق هافردا

نگاه مه آلوده دیدگانت


تو دائم به خوددر ستیزی

تو هرگزنداری سکونی

تودائم زخود می گریزی

توآن ابرآشفته نیلگونی


چه می شد خدایا......

چه می شداگر ساحلی دور بودم؟

شبی با دوبازوی بگشوده خود

ترا می روبودم....ترا می روبودم

 



نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت22:14---10 مهر 1391
BRAVOOOOOOO

امید
ساعت14:09---20 شهريور 1390
سلام آقا ارسطو ممنون بهم سرزدی/ وبه خودتم قشنگه دوست من راسی لینکتم کردم/
منتظرتم بازم بهم سر بزن


محبوبه
ساعت2:25---17 شهريور 1390
آرامش رهایی از طوفان نیست..بلکه آرام زندگی کردن در میان طوفان است..

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
چهار شنبه 16 شهريور 1390برچسب:, :: 8:7
ارسطو

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هنر، شعر، طبیعت و آدرس darham.f.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 30
بازدید کل : 9850
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 40
تعداد آنلاین : 1